اردوی مس كرمان در دبی
نوشته شده توسط : elham

اردوی مس كرمان در دبی

ساسان موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر در کرمان اظهارداشت: تیم مس کرمان در ادامه برنامه آماده سازی روحی و روانی خود از 19دی به مدت 10 روز در دبی اردو می زند.

وی تصریح کرد: تیم مس در طول ده روز حضور خود در امارات برنامه های مختلف بدنسازی، تاکتیکی و کار با توپ را در باشگاه ایرانیان که تحت نظر ایرانیان ساکن امارات است پشت سر می گذارد.

وی ادامه داد: این باشگاه دارای امکانات کافی و مجهز به تجهیزات مورد نیاز ویژه فوتبال برای تیم مس است.

سرپرست تیم مس کرمان با اشاره به اینکه تیم مس کرمان مسافر تور دبی خواهد بود و در بازیهای اخیرش به اوج آمادگی خود رسیده بود گفت: بازیکنان تیم مس کرمان روند خوب و رو به رشدی داشتند و مشکل خاصی در هیچ یکی از خطوط چند گانه تیم نداریم و همه اعضای تیم مس در بازیها بسیار خوب کار کردند و در این تعطیلات نیز روی توسعه توانمندی بازیکنان مس برنامه ویژه داریم و مربیان نکات مهم را به آنان گوشزد می کنند تا تیمی مقتدر تر از نیم فصل قبل به ادامه رقابتها بفرستیم.

موسوی اظهار داشت:عادل کلاه کج بازیکن مصدوم مس که به تازگی رفع مصدومیت کامل شده در یکی دو بازی آخر قبل تعطیلات چند دقیقه ای به میدان آمد ولی با توجه به اینکه هنوز به شرایط ایده آل نرسیده بود بیش از آن نمی توانستیم از وجود وی استفاده کنیم که بعد از تعطیلات و با برنامه های بدنسازی ویژه حضور وی را در ادامه بازیها بیشتر خواهیم دید.

وی با اشاره به اینکه مس کرمان دو هفته بعد از اردوی دبی در تبریز به مصاف شهرداری تبریز می رود گفت: تیم مس رکورد شکست ناپذیری هایش را از بازی نیم فصل اول مقابل شهرداری تبریز آغاز کرد و قصد داریم این رکورد را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد:  در اردوی ده روزه دبی دو بازی تدارکاتی با تیم های خوب اماراتی برنامه ریزی کردیم که با توجه به همزمانی شروع رقابتهای لیگ امارات امکان بازی برای تیم مس کرمان سخت است که خودم شخصا چند روز جلوتر به امارات می روم تا با مذاکره با مسئولین فوتبال ترتیب یکی دو بازی تدارکاتی با تیم های خوب این کشور را بدهیم.

وی درباره جرایم کمیته انضباطی درباره بازی مقابل ذوب آهن گفت: با توجه به اینکه دید مجموعه تیم و باشگاه مس به فدراسیون فوتبال و دیگر زیر مجموعه های آن دیدی مثبت و همراه  با احترام بوده نسبت به بحث جرایم تعیین شده نیز مطمئنا بعد از فراخواندن جریمه شدگان تیم مس به کمیته انضباطی و دفاع از سوی اعضای تیم مس با حکم منطقی و عادلانه کمیته انضباطی روبرو خواهیم شد.

وی افزود: باید دید برای مسئله محرومیت کیوان امرایی که در بازی مقابل ذوب آهن صادر شده و با توجه به اینکه قرار است این بازی تکرار شود، کمیته انضباطی درباره وی چه حکمی صادر می کند.





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: اردوی مس كرمان در دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: